Boeken, gesubsidieerd door de Universitaire Stichting, bekroond

Twee boeken waarvan de publicatie gesubsidieerd werd door de Universitaire Stichting, werden bekroond. Het boek « À la recherche de l’écologie temporelle. Vivre des temps libérés dans les collectifs néo-paysans autogérés : une analyse anthropologique » (auteur Madeleine Sallustio) werd bekroond met de "Premier Prix du livre d'écologie politique". Voor meer informatie over de prijs, kllk hier. Voor meer informatie over het boek, klik hier.

Het boek « Le jardin anglais. Evolution du goût et passion botanique » (auteur Nathalie de Harlez) ontving de Prijs "Pierre-Joseph Redouté / Histoire 2023" die elk jaar toegekend wordt aan de beste boeken over tuinen. Voor meer informatie over de prijs, kllk hier. Voor meer informatie over het boek, klik hier.